پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مطهری (ره) تنکابن، فعالیت جهادی طلاب و اساتید این مدرسه را در جبهه مقابله با کرونا تشریح کرد.

 خانم طبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با تبین ارزش جهاد گفت:  جهاد یکی از زیباترین اعمال است و ما در این ایام نگران‌کننده شیوع ویروس کرونا، نمایش زیبایی از همدلی مردم ایران را در جامعه شاهدیم و خواهران طلبه نیز باروحیه جهادی و ایثار فعالیت چشمگیری در این زمینه انجام دادند.

وی اضافه کرد: مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) و مرکز تخصصی حوزوی زینب کبری(سلام‌الله علیها) تنکابن در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در جامعه و در راستای  فعالیت‌های جهادی، با همکاری بسیج سازندگی اقدام به تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه‌ای و دوخت لباس ویژه پرستاران کرده است و گروهی از خواهران طلبه نیز به‌صورت خودجوش اقدام به تهیه و دوخت ماسک در خانه و توزیع بین مردم می‌کنند.

طبری اعلام کرد: با همکاری و همت اساتید، طلاب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی و حمایتی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، مرغ و ... تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع‌ شد؛ همچنین در چند نوبت میوه ویژه پرستاران و بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) تنکابن اظهار کرد: ایام تعطیلات عید نوروز دو جلسه متوالی با حضور اساتید، آموزش‌های لازم جهت تجهیز اموات کرونایی به خواهران ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه مدرسه شهید مطهری برای حفظ آرامش هموطنان به‌خصوص همشهریان، با ارسال  پیامک و مطالب آموزنده و آرامش‌بخش و  همچنین برگزاری چندین دوره  ختم صلوات، ختم جزء خوانی قرآن و ... در فضای مجازی، در راستای کاهش التهابات موجود در جامعه اقدام کردند.

 طبری افزود: در ماه شعبان به‌خصوص نیمه شعبان برای تعجیل ظهور و سلامتی حضرت ولی‌عصر(عج)، همچنین دفع بلا و بیماری از تمام جوامع بشری، قربانی گوسفند انجام و ۵۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha