جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی بقایی

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه همدان از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در همدان خبر داد و گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه عملیاتی کردن برنامه های مرتبط با طرح «کمک مومنانه» به منظور تحقق مطالبات رهبر انقلاب است.

علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار کرد: سپاه و بسیج در تمام دوران انقلاب اسلامی تاکنون در پیروی از ولایت و لبیک به منویات رهبری پیشقدم بوده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مدبرانه خود در نیمه شعبان سال جاری همه اقشار مردم را به رزمایشی از جنس همدلی و با کلیدواژه کمک مؤمنانه دعوت کردند و ما لبیک‌گویانه آن را عملیاتی می‌کنیم.

بقایی از تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) متشکل از پیشکسوتان و مسئولان خیریه های بسیجی با محوریت سپاه ناحیه همدان خبر داد و گفت: در این قرارگاه تدابیر اندیشیده شده برای تحقق مطالبات رهبری در راستای کمک به هم وطنانمان در روزگار کرونایی شکل عملیاتی به خود می گیرد.

وی افزود: به طور قطع در این قرارگاه گروه های فعالان فرهنگی، جهادی، خیریه و امدادرسانی فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اعلام اینکه جانباز سرافراز کریم مطهری ریاست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) را بر عهده دارد، تصریح کرد: بنده در جایگاه قائم مقام و غلامرضا فریدونی هم به عنوان دبیر قرارگاه برنامه ها را پیگیری می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم خیراندیش همدانی می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره حساب ۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ به نام ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان واریز کنند.

گفتنی است، این قرارگاه مردمی با مشارکت سازمان‌های مختلف و در راستای فرمایشات رهبری برای پخش بسته‌های معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha