سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
گروه جهادی بشیر

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی – جهادی بشیر گفت: یکی از اقشاری که به طور خاص در خط مقدم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و محرومان قرار دارند، طلاب و روحانیون جهادی هستند.

حجت الاسلام دکتر مجید بیک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطالبه اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام همگان در راستای برگزاری رزمایش سراسری همدلی و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندان اظهار داشت: قطعاً همه اقشار و گروه های مردمی و نیز مسئولان باید در این راستا نقش آفرین باشند و همین قضایای اخیر مربوط به مقابله با ویروس کرونا نیز نشان داد که طلاب و روحانیون جهادی نه در حرف و شعار بلکه در میدان عمل، در خط مقدم خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند.

وی افزود: گروه تبلیغی- جهادی بشیر به صورت خودجوش و آتش به اختیار با هدف خدمت رسانی به آسیب دیگان ویروس منحوس کرونا و رسیدگی به وضعیت معیشت برخی از نیازمندان جامعه در هفته های اخیر اقدام به تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته اقلام خوراکی مورد نیاز نموده است.

این روحانی جهادی همچنین گفت: طلاب جهادگر گروه بشیر همچنین در دیگر عرصه ها همچون ضد عفونی کردن معابر، تهیه و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی لازم جهت مقابله با این ویروس منحوس فعال بوده اند و تا ریشه کن شدن کرونا همچون دیگر گروه های جهادی و تشکل های مردمی در خط مقدم نبرد با این بیماری هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha