جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باید با همدلی، همیاری و عمل به توصیه های بهداشتی در جهت قطع زنجیره شیوع این ویروس گام بردایم تا بتوانیم از این روزهای سخت نیز عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، گفت: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مختلفی را برای مردم به وجود آورده، از طرفی ماه مبارک رمضان نیز نزدیک است باید با کوششی مضاعف بار مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهیم و این امر تنها با همراهی آحاد مختلف مردم محقق می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: مردم و مسئولان باید در این روزهای سخت و حساس بیش از پیش به فکر نیازمندان باشند و در قالب قرارگاه مساوات که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به آن اشاره فرمودند فعالیت جدی  داشته باشند.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار کرد: ویروس کرونا شرایط خاصی را برای کشورمان به وجود آورد و مردم را  درگیر خود کرده و متأسفانه جان تعدادی از هموطنان را نیز در نقاط مختلف کشور گرفته است.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی برای برطرف کردن آسیب های روحی و روانی ناشی از کرونا در جامعه به خوبی انجام شود و بی شک نقش روحانیون و طلاب در این زمینه اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha