پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در بازدید از کارگاه تولید ماسک در دانشگاه بقیة الله(عج) قزوین گفت: امروز تمامی اقشار به میدان نبرد با این بیماری آمده اند و باید قدر این همدلی را بدانیم چرا که این همدلی در جهان نظیر ندارد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک در دانشگاه بقیة الله(عج) قزوین ضمن تقدیر از فعالیت ارزشمند بانوان در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: در کشور عزیزمان برای مبارزه با کرونا همه اقشار اعم از نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون، خیرین، بسیج و گروه های جهادی مردمی به خوبی وارد میدان شدند و در این میان حضور بانوان در این عرصه تداعی گر نقش بی بدیل زنان در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی جبهه ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: امروز تمامی اقشار به میدان نبرد با این بیماری آمده اند و باید قدر این همدلی را بدانیم چرا که این همدلی در جهان نظیر ندارد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم که اقدامات اروپا و آمریکا در مقابله با کرونا ناکارآمد است در حالی که  اقدامات مدیریتی و اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا منطقی و مؤثر بوده است.

انتهای خبر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha