جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حمایت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین قزوین موجب شده که حوزه استان با تمام ظرفیت و با محوریت امام جمعه به یاری نیازمندان بشتابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در بازدید از بخش های مختلف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای خالصانه این مجموعه، گفت: فعالیت ها و برنامه هایی که از سوی این مجموعه ارزشمند برگزار می شود بسیارتاثیرگذار است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: فعالان فرهنگی شهر نقش به سزایی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایفا می کنند و نقش جبهه فرهنگی در مبارزه با جنگ نرم دشمن انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: نام گذاری این قرارگاه به نام شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین بدین جهت بود که خواستیم برای طلاب جوان و مردم نام و یاد این عزیزان همیشه زنده نگاه داشته شود.

وی ادامه داد: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس بیشترین تأثیر گذاری را داشتند، امروز نیز به تبعیت از همان عزیزان راه و منش آنها را ادامه می دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: خوشبختانه طلاب جهادی در عرصه های مختلف مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت دارند به ویژه در امر تغسیل اموات کرونایی نیز نقش مهمی داشتند و استان قزوین جز پنج استان پیشرو در این مسئله بوده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات مؤمنانه در مسجدالنبی(ص) قزوین بیان کرد: حمایت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین قزوین موجب شده که حوزه استان با تمام ظرفیت و با محوریت امام جمعه به یاری نیازمندان بشتابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحان IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    امام جمعه آینده حاج اقای سبحانی نیا