جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / فراخوان طلاب جهادی حوزه علمیه همدان

حوزه/ مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان گفت: ضدعفونی معابر و امکان عمومی در شهر و روستاهای اطراف همدان، توزیع مواد ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی، توزیع سبد غذایی، تغسیل و تکفین اموات کرونایی و شبه کرونایی و تقدیر از اقشار مختلف فعال در زمان کرونا، از جمله اقداماتی است که توسط این قرارگاه صورت گرفته است.

حجت الاسلام ناصر طاهری، مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا، حوزه علمیه همدان با تشکیل قرارگاهی متشکل از طلاب، شروع به فعالیت های جهادی در زمینه مبارزه با کرونا کرد و تاکنون این اقدامات ادامه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات جهادی طلاب تا از بین رفتن این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: ضدعفونی معابر و امکان عمومی در شهر و روستاهای اطراف همدان، توزیع مواد ضدعفونی و بسته های بهداشتی، توزیع سبد غذایی، تغسیل و تکفین اموات کرونایی و شبه کرونایی و تقدیر از اقشار مختلف فعال در زمان کرونا، از جمله اقداماتی است که توسط این قرارگاه صورت گرفته است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به جلسه عصر امروز هم اندیشی طلاب جهادی حوزه علمیه همدان که در مدرسه آیت الله آخوند برگزار شد، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمت رسانی به مردم و اقدامات جهادی این جلسه برگزار شد و در آن اعضا هر یک به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداختند.

وی ابراز داشت: قطعا نتیجه این جلسات هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری هایی است که ممکن است در حین انجام کار به وجود بیاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha