جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته امداد همدان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: توزیع ۶ هزار و ۳۹۵ سبد بهداشتی، ۲۰ هزار ماسک و ۴۷۰ سبد غذایی از اقدامات انجام‌شده در جهت پیشگیری از شیوع کرونا در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به تهیه و توزیع ۶ هزار و ۳۹۵ سبد بهداشتی در بین مددجویان تحت حمایت استان همدان، اظهار کرد: سبدهای بهداشتی به گروه‌های هدف بیماران اعم از صعب‌العلاج، بیمار خاص، سالمندان، مادران باردار و شیرده و مددجویان عادی ارائه‌ شده است.

وی با بیان اینکه سبدهای بهداشتی شامل دستمال‌کاغذی، ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی‌کننده، وایتکس، مواد شوینده و مایع ظرف‌شویی است، ادامه داد: برای ۶ هزار و ۳۹۵  سبد بهداشتی بیش از ۹۵۴ میلیون تومان هزینه پرداخت‌ شده است.

ترکمانه گفت: سایر اقداماتی که به‌ صورت شاخص در استان با همکاری و هم‌افزایی پرسنل امدادی، مددجویان، خیران، گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و یا سازمان‌ها و نهادهای رسمی و غیررسمی استان انجام‌شده است شامل عضویت در هسته مرکزی ستاد مردمی استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا و ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و لباس بیمارستانی می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک با مبلغ ۳۰ میلیون تومان، عنوان کرد: ۴۷۰ سبد غذایی نیز در بین مددجویان نیازمند توزیع‌ شده است که در این زمینه نیز ۷۹ میلیون تومان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان از اجرای پویش نذر قربانی با هدف بهره‌مندی مددجویان از نذورات مردم و حامیان نیکوکار خبر داد و افزود: با مساعدت و اهداء نذورات قربانی همکاران امداد، ۲۷ رأس گوسفند به ارزش ۶۲ میلیون تومان خریداری و بین ۹۰۰ خانوار تحت حمایت توزیع شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha