چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حرم سید علاءالدین حسین(ع)

حوزه/ تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) از توزیع ۵۵۰ بسته اقلام بهداشتی و ارزاق در میان مددجویان مرکز افق حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مراسم توزیع اقلام بهداشتی و بسته های ارزاق آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع)، عصر امروز در این حرم مطهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) در حاشیه این مراسم با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در بین مددجویان مرکز افق حرم مطهر، اظهار داشت: ۵۵۰ بسته اقلام بهداشتی و بسته ارزاق تهیه شده است که امروز ۳۵۰ بسته در میان مددجویان مرکز افق آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) توزیع می شود و مابقی نیز در مراحل بعدی توزیع خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد ۵۵۰ بسته اقلام بهداشتی و مواد غذایی ۴۵۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و ۱۰۰ بسته ارزاق شامل روغن، نخود، برنج، ماکارونی، سویا و غیره است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ جلسه مرحله ضدعفونی حرم مطهر، معابر و منازل اطراف حرم مطهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات بسیاری از جمله کمک به خانوارهای نیازمند صورت گرفته است که امیدواریم در آینده بیش از آنچه که صورت گرفته بتوانیم خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha