جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معیشتی

حوزه/ رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در آستانه سال نو هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان توزیع شد.

محمدرضا خلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال جدید و وضعیت حساس شهرستان به علت شیوع بیماری ویروس کرونا در آستانه سال نو هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری امام‌جمعه، فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مشارکت برخی از صنایع شهرستان و مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در اختیار نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، سویا و حبوبات و بسته‌های بهداشتی شامل دستمال‌کاغذی، دستکش یک‌بارمصرف، ماسک، صابون، سفیدکننده، کیسه‌زباله و مایع شست و شوی دست است که در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تأمین دوهزار و ۲۰۰ بسته دیگر نیز وجود دارد که همت بلند نیکوکاران اردکانی را می‌طلبد، یادآور شد: همه نیکوکاران و مردم شریف شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی و وجوه خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۹۶۱۵۵ نزد بانک ملی به نام حوزه مدیریت صندوق امداد ولایت کمیته امداد اردکان و یا شماره کارت ۸۱۷۶ ۵۰۰۲ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ واریز کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۲۲۲۱۸۱۱-۰۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha