پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر /  اقدامات مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند در مقابله با کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند گفت: اگر بالاترین تقدیرهای نقدی از اقدامات جهادی بانوان صورت می‌گرفت، به هیچ وجه قابل قیاس با بیانات ولی امر مسلمین برای ما نبود، و لذا پس از اشاره حضرت آقا به اقدامات طلاب خواهر نهاوندی، شوری مضاعف و غیر قابل توصیف در جمع همه ما حاکم شد.

معصومه بحیرایی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط طلاب این مدرسه، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی و علی‌الخصوص ماسک، نیروهای جهادی بقیه‌الله(عج) در نهاوند، چهار کارگاه را دایر کردند، که یکی از آنها هم در مدرسه علمیه معصومیه راه اندازی شد.

وی افزود: در این کارگاه ۱۱ نفر از طلاب خواهر، با وجود تعطیلی مدارس و همچنین تعطیلی‌های آغاز سال جدید، از ۲۵ اسفند تا امروز با تمام توان به میدان آمده‌اند و با دوخت ماسک‌های بهداشتی، به خدمت رسانی پرداخته‌اند.

خانم بحیرایی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۶۰۰۰ ماسک توسط طلاب، تولید شده است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه شیفت‌های کاری کارگاه به صورت یکسره از ساعات اولیه صبح تا غروب می‌باشد، اما هیچ گاه اثراتی از خستگی در چهره این نیروهای جهادی مشاهده نمی‌شود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: قطعا زمانی که انسان بداند، ولی و امامش از او راضی است، نیرویی مضاعف برای خدمت رسانی پیدا می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند تصریح کرد: اگر بالاترین تقدیرهای نقدی از این اقدامات صورت می‌گرفت، به هیچ وجه قابل قیاس با بیانات ولی امر مسلمین برای ما نبود، و لذا پس از اشاره حضرت آقا به اقدامات طلاب خواهر نهاوندی، شوری مضاعف و غیر قابل توصیف در جمع همه ما حاکم شد.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر رهبر معظم انقلاب از اقدامات جهادی صورت گرفته در شهرهای کوچک، نشان از اشرافیت ایشان دارد، بیان کرد: پس از بیانات حضرت آقا در مورد نهاوند، با سیل درخواست‌ها برای حضور در اقدامات جهادی از سوی طلاب و نیروهای مردمی مواجه بودیم.

خانم بحیرایی خدمت رسانی طلاب در عرصه های مختلف را رسالت آنها برشمرد و گفت: روحانیت و طلاب در تمامی این سال‌ها نشان داده‌اند که دغدغه‌مند هستند و برای خدمت به مردم، با تمام وجود در میدان، حاضر شده و خواهند شد.

وی ادامه داد: در راستای همین رسالت طلبگی نیز، طلاب مدرسه علمیه معصومیه نهاوند، در کنار تولید ماسک، در دو نوبت اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین نیازمندان کرده‌اند و همچنین ضمن سرکشی از مراکز بهداشت و بیمارستان‌های محل نگهداری بیماران کرونایی با تقدیم بسته‌های میوه‌ای، از خدمات کادر درمان و پزشکی و پرستاران تقدیر کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha