جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گروه جهادی

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهیده واعظی گفت: به همت این گروه جهادی و جمع آوری کمک‌های نقدی از مردم، توانستیم اجاره بهای معوق برخی مغازه‌ها را در ایام کرونایی پرداخت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فاطمه اکبری با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهیده طیبه واعظی اظهار داشت: در شرایط خاص اقتصادی پس از شیوع کرونا، لازم است که مردم در پویش و رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه برای کاستن از فشار بر روی طبقات ضعیف از جمله کسبه ناتوان از پرداخت اجاره بها و هزینه‌های زندگی، حضور فعالانه و جدی تری داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های ما این بود که به کمک مردم و جهادگران، حدود هزار و دویست کیلو هویج تهیه شد و به این طریق توانستیم بیش از ۷۰۰ بطری آب هویج در بیمارستان‌های کامکار، شهید بهشتی و حضرت معصومه (س) توزیع کنیم، ضمن آن که بخشی از این میزان نیز در اختیار خانواده‌های محروم منطقه خیابان میثم جنوبی قرار گرفت.

اکبری همچنین با اشاره به تهیه و توزیع هدیه و اسباب بازی برای بچه‌های بستری شده در بیمارستان حضرت معصومه (س) قم اعم از کودکان بیمار کرونایی و غیر آن به همت این گروه جهادی گفت: علاوه بر تهیه و توزیع برخی بسته‌های معیشتی در این ایام بنا داریم که با کمک‌های نقدی مردمی، برای شب اول ماه مبارک رمضان بین دویست تا سیصدهزار تومان هدیه نقدی به خانواده‌های محروم و مستضعف که مشکلات حاد مالی دارند، تقدیم کنیم.

این بانوی جهادگر بیان داشت: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و رزق معنوی نیز از دیگر فعالیت‌های اعضای پرتلاش گروه جهادی شهیده واعظی است که حدود ۲۰ تن از خواهران فعال پایگاه شهیده واعظی از توابع حوزه یک حضرت خدیجه (س) قم در آن حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha