پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حق شناس

حوزه/ مدیرعامل مؤسسه حوزه علمیه قزوین گفت: باید تهدید بیماری کرونا به فرصتی ارزشمند تبدیل شود همانگونه که طلاب جهادی به خوبی توانسته اند در این عرصه رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس محسن حق شناس امروز در جمع اعضای قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه روزی طلاب جهادی قرارگاه، گفت: قطعا تمامی تلاشها و خدمت رسانی شما عزیزان در این شرایط سخت و حساس مورد رضای خدای متعال قرار خواهد گرفت و اجر و ثواب فعالیت‌های شما نزد پروردگار محفوظ است.

وی افزود: شما طلاب و روحانیون به خوبی توانسته اید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنید و باید قدر این لحظات را دانسته و در خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تلاش داشته باشید.

مدیر عامل مؤسسه حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در استان پس از شیوع ویروس کرونا قرارگاه‌های جهادی تشکیل شد، از قبیل قرارگاه مدافعان سلامت، قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین و قرارگاه مواسات مؤمنانه که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح و مسئولیت آن در استانها با نمایندگان ولی فقیه و دبیر آن شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است.

حق شناس اظهار کرد: خدمت رسانی شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) و اقشار مختلف جهادی به مردم در مبارزه با کرونا، نشان دهنده فرهنگ غنی دینی و اسلامی برگرفته از آموزه های اخلاقی ائمه معصومین(ع) است که به ما رسیده است.

مدیر عامل مؤسسه حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت به بازماندگان برخی از هموطنانمان که جان خود را به خاطر ابتلاء به کرونا از دست داده اند، بیان کرد: متأسفانه در این روزها، برادران ارجمندی مثل سعید خورشیدی، عبادی و آقای بخشنده که جزء  پیشگامان در عرصه خدمت به مردم و حضور در برنامه های فرهنگی بودند را از دست داده ایم که فراغ این عزیزان برای ما مصیبتی بزرگ است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha