جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بهتر است در ارائه گزارش ها از بکاربردن واژه پروتکل خودداری و از واژه آیین‌نامه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا شامگاه ۲۵ فروردین ماه در جلسه اصحاب رسانه استان قزوین که در دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا آسیب های سنگینی به کل جوامع بشری وارد کرده، با این حال مردم با همدلی و هم افزایی تهدید کرونا را به مانند تحریم های آمریکا تبدیل به فرصت خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهادی قرارگاه شهدای حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: راه اندازی قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین اقدامی ارزشمند و فعالیت های فرهنگی، دینی، اعتقادی و اجتماعی که انجام شد، تحسین برانگیز است.

وی ادامه داد: حضور مؤثر و ارزشمند طلاب در مبارزه با کرونا و فعالیت مستمر و شبانه روزی آنها سبب ایجاد صمیمیت بیش از پیش بین مردم و حوزه شد و پیوند حوزه علمیه و مردم مستحکم تر از همیشه شد

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: قرارگاه، هم افزایی مناسبی با دیگر گروه های جهادی همچون مدافعان سلامت و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد تا در ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم موازی کاری نشود و این حرکت هر چه بهتر صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برخی جلسات که به منظور ستاد پیشگیری از کرونا در شهر و در کشور صورت می گیرد، از واژه «پروتکل» استفاده می شود چه خوب است که به جای این واژه از کلمه «آیین نامه» استفاده کنیم و به نوعی فارسی را پاس بداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha