جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: اهداف این قرارگاه طولانی مدت است و قرار شده در حوزه های جهادی مثل سیل، زلزله، امور تربیتی و خانواده نقش خدمت رسانی خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی‌اصغر رضایی امروز در جمع اعضای قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و اعضای شورای حوزه قزوین در دفتر قرارگاه، گفت: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین یکی از گروه های جهادی است که پس از شیوع ویروس کرونا به همت طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین و با محوریت مدیر حوزه علمیه قزوین در هفت کمیته تشکیل و از اسفند سال گذشته فعالیت خود را به صورت مستمر تا به امروز انجام داده و تا زمان ریشه کنی ویروس کرونا در این میدان حضور خواهد داشت.

وی افزود: طلاب و روحانیون قرارگاه علاوه بر فعالیت در بخش بهداشت و درمان، توزیع اقلام بهداشتی و همکاری با غسالخانه برای کمک تغسیل تدفین اموات کرونایی، فعالیت های فرهنگی و محتوایی تحسین برانگیزی نیز داشته اند.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین اهداف طولانی مدت دارد و قرار است در حوزه های جهادی مثل سیل، زلزله و امور تربیتی و خانواده نقش خدمت رسانی خود را ادامه دهد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در بخش رسانه ای و فضای مجازی فعالیت های گسترده و چشمگیری انجام شد و این کمیته با ایجاد کانال هایی به نشر محتوای مناسب و تولید شده سایر کمیته ها پرداخت که چاپ نشریه این قرارگاه یکی از اقدامات خوب و اثرگذار در کمیته اطلاع رسانی بوده است. که از زحمات همه این عزیزان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha