جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 895238
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در بازدید از آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین به مدیر عامل و کادر زحمتکش این مجموعه خدا قوت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در بازدید از آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوین با مدیر عامل مجموعه آرامستانهای استان دیدار و از تلاش های شبانه روزی کادر آرامستان ها قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در جریان این بازدید اظهار کرد: انجام وظیفه در فضای آرامستان سخت است و روحیات خاص خود را می طلبد، چرا که در این مجموعه بحث معنویت حاکم است و کسانی می توانند در این مجموعه دوام بیاورند وخدمت‌گزار مردم باشند که از نظر بعد معنوی جایگاهی رفیعی داشته باشند، به خصوص در واحدهایی چون تطهیر وتغسیل متوفیان که کارکنان باید عاشق کار باشند واجر معنوی کارشان را نیز در نظر بگیرند.

وی افزود: از نظر معنوی جایگاه خدمت رسانی و کار شما بسیار بالاست و در نزد خدای متعال اجر و ثواب بالایی خواهید برد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: هر قدر جایگاه و مقام انسان بالاتر باشد باید بیشتر به یاد مرگ باشد و در روایات تأکید شده در شادی و غم به قبرستان بروید و تا مرگ را فراموش نکنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از همکاری خوب مدیر عامل آرامستانهای قزوین با قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان، بیان کرد: در این روزهای سخت وحساس مجموعه قرارگاه جهادی شهدای حوزه علمیه قزوین با تغسیل اموات کرونایی توانست آلام خانواده های درگذشتگان را بهبود ببخشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha