جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمویی

حوزه/ مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین از تلاش های خالصانه طلاب جهادی در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس حسین عمویی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: هم اکنون این سازمان انجام خدمات پنج آرامستان بهشت صدر، بهشت حسینی، بهشت رضوی، بهشت فاطمه (س) و نوبلی به همراه مزار شهدای قزوین را بر عهده دارد.

وی افزود: آرامستان بهشت فاطمه (س) از نظر رعایت استانداردهای بهداشتی و تأسیساتی، داشتن پزشکی قانونی، تصفیه خانه، غسالخانه مدرن، برق اضطراری، آب شرب و فضای سبز یکی از بهترین آرامستانهای شهر قزوین است.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین تصریح کرد: همزمان با گسترش این ویروس منحوس مدیریت بحران شهرداری قزوین اقدامات و تمهیدات لازم را در بخش های مختلف از جمله سازمان آرامستان ها این شهر به عمل آورده و تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این منظور فراهم کرده است.

وی ادامه داد: توزیع ماسک، دستکش ومواد ضد عفونی کننده در بین کارکنان صورت گرفته و برنامه ریزی جهت تهیه البسه های لازم برای تدفین متوفیان این بیماری نیز صورت گرفته است.

عمویی اظهار کرد: روزانه تمامی تجهیزات و بخش های مختلف از جمله غسال خانه، سالن های تدفین و انتظار شست و شو ضدعفونی می شوند و آموزش های  لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده می شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین با اشاره به همکاری های ارزشمند حوزه علمیه قزوین با این مجموعه بیان کرد: انصافاً تلاشهای شبانه روزی و مخلصانه طلاب و روحانیت در تغسیل اموات کرونایی جای تقدیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی بابا IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام به من کار غسالی بدید من کار کردم