شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 895250
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
سبحانی نیا

حوزه/ ‌مدیر حوزه علمیه قزوین با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین از بیماران کرونایی عیادت و از کادر درمانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین از بیماران کرونایی عیادت و از کادر درمانی قدردانی کرد.

وی در جمع کادر درمانی بیمارستان بوعلی قزوین گفت: خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارائه می دهند کمتر از نبرد در جبهه ها نبوده و این نبرد  آنها مبارزه  با دشمن سلامتی مردم است.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) اعلام آمادگی می کنیم تا هرگونه کمک وخدمتی لازم باشد برای مردم انجام داده وامیدواریم با کمک هم این مشکل را نیز با موفقیت حل کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و تمامی ارگانها و نهادها مانند جنگ تحمیلی باید در کنار هم بوده وهمکاری های لازم را داشته باشند و اگر روحیه همکاری و جهادی را حفظ نماییم قطعاً پیروز این میدان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: شما پزشکان و کادر درمانی جان با ارزش خود را به میدان آورده اید تا از هموطنان محافظت کنید و با این کار انسانیت  به معنای حقیقی کلمه معنا کرده اید.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تشکر بیان کردند، زحمات بسیار با ارزش کادر درمانی، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا برده و اجر و ثواب الهی را برالی آنها به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: امروز مردم قدردان خدمات کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی هستند وبیش از گذشته نسبت به سختی کار آنها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد آگاه شده اند وگویای این سختی ها وخدمات تصاویر وفیلم هایی است که در فضای مجازی دست به دست می شود.

بعد از عیادت بیماران، گروه سرود قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در محوطه بیمارستان بوعلی قزوین به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha