چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ ‌مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: انعکاس فعالیت‌های طلاب و روحانیت به منزله خودنمایی در جامعه نیست بلکه برای نشان دادن پیوند عمیق بین حوزه و مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در جمع اعضای شورای سیاستگذاری قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌های طلاب و روحانیون جهادی در این روزهای حساس و سخت، گفت: ان‌شاء الله تلاش های صادقانه و خالصانه همه برادران و خواهران قرارگاه جهادی مرضی رضای خدای متعال خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: امروز روحانیت و حوزه های علمیه مثل دوران دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری در کشور دارند و خدمت به مردم بارها در عرصه های مختلف از طرف حوزه علمیه به خوبی نشان داده شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌های طلاب و روحانیت به منزله خودنمایی در جامعه نیست بلکه برای نشان دادن پیوند عمیق بین حوزه ها و مردم است که این پیوند ناگسستنی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: فعالیت‌های شبانه روزی طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی نباید تنها به ریشه کردن این ویروس منحوس منتهی شود بلکه باید به صورت گسترده در همه عرصه ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: طلاب جهادی با فعالیت‌هایی که تا به امروز در زمینه مبارزه با کرونا انجام داده اند، نشان دادند که می توانند با ظرفیتی که در اختیار دارند برنامه ها و فعالیت‌های ممتازی در همه عرصه ها داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha