شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ ‌مدیر مدرسه علمیه آوج با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که طلاب علوم دینی باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل باشند موضوع مباحثه دروس است، گفت: مباحثه دروس باید به صورت مجازی و در قالب گروه های مباحثه مجازی صورت گیرد.

حجت الاسلام اکبر شعبانلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به خاطر حفظ سلامت طلاب و اساتید، ادامه تحصیل طلاب به صورت حضوری ممکن نبوده و هم اکنون کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج افزود:​​​​ دروس به صورت مجازی برای طلاب ارائه می گردد و طلاب برای رفع اشکال، سؤالات خود را در گروه های ایجاد شده مطرح می کنند و اساتید پاسخگوی سؤالات طلاب هستند.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد: در این شرایط طلاب نباید از تحقیق و پژوهش غافل شوند، بلکه باید بیش از پیش از فرصت به وجود آمده حداکثر بهره را در عرصه های تحقیق و پژوهش ببرند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که طلاب علوم دینی باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل باشند موضوع مباحثه دروس است که باعث می شود طلبه درس را عمیق بفهمد، به طوری که ممکن است در موضوعی صاحب نظر شود، ثمره دیگر مباحثه این است که باعث تقویت در یادگیری و تثبیت آموخته ها در ذهن می شود و با توجه به شیوع کرونا این روزها باید به صورت مجازی و در قالب گروه های مباحثه مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha