سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: اساتید مدرسه علمیه قروه تسلط خوبی بر فضای مجازی و آموزش های برخط دارند، لذا درخواست می کنیم که بسترهای راه‌اندازی آموزش های مجازی را مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی امروز در نشست با معاونان مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، بیان داشت: حتی اگر مدارس علمیه از نظر حضوری و فیزیکی تعطیل باشند، نباید اجازه دهیم که روند آموزش طلاب دچار وقفه شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: تداوم و استمرار تعطیلی ها به مدارس، دانشگاه و حوزه های علمیه لطمات بسیاری زده است، لذا نباید در این وضعیت ویژه در کشور اجازه دهیم مسائل آموزش در حاشیه قرار بگیرند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تأکید کرد: لذا اساتید حوزوی باید با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به مانند وزارت آموزش و پرروش و نیز وزارت آموزش عالی، استفاده بهینه و کارآمد داشته باشند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: می توان با راه اندازی کلاس های مجازی در مدرسه علمیه طلاب را دوباره در مسیر آموزش دروس خود قرار دهیم، زیرا وضعیت کرونا مشخص نیست و نباید منتظر پایان یافتن این وضعیت و آغاز دوباره مسائل آموزشی بعد از این مهم باشیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: خوشبختانه اساتید حوزوی به ویژه اساتید مدرسه علمیه قروه تسلط خوبی بر فضای مجازی و آموزش های برخط دارند، لذا از معاونان این مدرسه درخواست می کنیم که بسترهای راه اندازی آموزش های مجازی را مهیا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha