پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید عباس حسینی پور

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از فعال شدن کارگروه‌های علمی مدارس در زمینه پاسخگویی به سؤالات کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه جلسه معاونان آموزش مدارس استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از فعال شدن کارگروه‌های علمی مدارس در زمینه پاسخگویی به سؤالات کرونایی خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: از معاونان آموزش مدارس خواسته شد تا کارگروه‌های علمی مدارس در زمینه پاسخگویی به سؤالات مربوط به ویروس منحوس کرونا فعال شده و اعضای کارگروه ها با بررسی مباحث اعتقادی و اقتصادی پیرامون این موضوع پاسخگوی پرسش های مردم دارالعباده باشند و مجموعه پاسخ ها و مقالاتی که از سوی اعضای کارگروه ها گردآوری می شود، جهت ارائه به جامعه علمی کشور و مطالعه مردم استان با قرار گرفتن در فضای مجازی در اختیار معاونت آموزش قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسینی پور درباره زمان برگزاری آزمون های نیمسال دوم و شیوه برگزاری آن، گفت: آزمون‌های نیمسال دوم مدارس استان، بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و درباره شیوه برگزاری آزمون ها به صورت حضوری یا مجازی پس از ماه رمضان و مناسب با وضعیت کنترل ویروس کرونا تصمیم گیری می شود.

دبیر شورای آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان از زحمات معاونان آموزش مدارس جهت برگزاری دروس به صورت مجازی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha