پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ توزیع بسته های بهداشتی در روستاهای قروه توسط گروه جهادی سردار دلهای مدرسه علمیه امام صادق (ع)

حوزه/ در این روزها و شب‌ها بسیاری از جوانان و طلاب انقلابی قروه در تکاپو هستند که بتوانند گسترش ویروس کرونا در این شهرستان را متوقف کنند و زنجیره این ویروس منحوس را بشکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با توجه به اقدامات انجام شده توسط کادر درمانی و بهداشتی قروه، جوانان و طلاب انقلابی و جهادی این شهرستان پای کار آماده و به پیام رهبری لبیک گفته و شروع به تولید و توزیع رایگان ماسک و محلول ضدعفونی نموده اند و تاکنون بیش از ۱۰ هزار محلول ضدعفونی درب منازل شهر قروه و روستاها توزیع کرده اند.

همچنین ۳۵ هزار ماسک که کاملا زیر نظر شبکه بهداشت تولید شده است، بصورت رایگان بیت مردم شهرستان قروه توزیع شده است.

با توجه به اینکه ماسک و محلول تماما رایگان توزیع می‌شود، برای تهیه مواد اولیه با همت دفتر امام جمعه شهرستان قروه خیرین محترم تا بحال با کم و کاستی ها پیش رفته، اما برای ادامه کار نیاز مبرم به مواد اولیه تولید ماسک و محلول ضدعفونی نیاز دارند.

جوانان و طلاب انقلابی و جهادی از خیران و مردم درخواست دارند برای ادامه این کار خداپسندانه و شکست ویروس کرونا در شهرستان قروه، آنها را همراهی کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۶۸۶۱۴۰۶۶ تماس بگیرند و همین طور می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۴۵۳۵۰۲۳۷ بانک ملی بنام «حمید عزیزی» واریز کرده و نتیجه را به شماره همراه اعلام شده اطلاع دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha