چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران از مدرسه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان با اشاره به حضور طلاب در صحنه های مختلف و خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: حضور طلاب در جبهه سلامت نشان داد که خدمت رسانی به مردم، تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمود صفی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان، از کارگاه تولید ماسک مدرسه علمیه الزهرا(س) قروه بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان در این بازدید ضمن خسته نباشید به عوامل جهادی در این کارگاه، اقدام آنان را بسیار مطلوب و با ارزش خواند و گفت: حضور شما بزرگواران در این کارگاه نشان از تعهد انسانی و دینی شما نسبت به جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفی زاده با اشاره به حضور طلاب در صحنه های مختلف و خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: حضور طلاب در جبهه سلامت نشان داد که خدمت رسانی به مردم، تعطیل بردار نیست.

وی با بیان اینکه قطعا این شرایط تمام می شود، گفت: آنچه باقی می‌ماند این نوع دوستی‌ها و توجه به همدیگر و ایثارهایی است که در این ایام مشاهده می‌کنیم و باید از آن در آینده کشور نیز استفاده کنیم.

گفتنی است، کارگاه تولید ماسک با حضور ۲۰ نفر از کارکنان و طلاب ممدرسه علمیه الزهرا(س) قروه شروع بکار و ماسک های تولیدی بصورت رایگان در سطح شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha