شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نظری پور

 حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: بانوان همچنان در حال پشتیبانی خط مقدم جبهه سلامت هستند که این تلاشها قابل تقدیر است و باید همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم بتول نظری پور، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در بازدید از کارگاه تولیدی ماسک قرارگاه حضرت خدیجه(س)، گفت: این روزها هر یک از گروه های جهادی با اقداماتی که انجام می دهند برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس  گام بر می دارند. عده ای  با ضدعفونی کردن خیابان ها و معابر، عده ای هم با تهیه سبد غذایی به مدد خانواده های نیازمند می روند و  برخی نیز با تهیه ماسک و دستکش نیاز این روزهای مراکز درمانی و مردم را برطرف می کنند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: زنان و مردان صرف نظر از سمت و جایگاه اجتماعی که دارند وارد میدان مبارزه با کرونا شده اند و حاصل آن تولید میلیون‌ها مساک و لباس در کشور برای استفاده کادر درمانی و مردم شده است.

نظری پور تصریح کرد: بانوان همچنان در حال پشتیبانی خط مقدم جبهه سلامت هستند که این تلاشها قابل تقدیر است و باید همچنان تداوم داشته باشد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به خاطر اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌های گروه های جهادی به ویژه بانوان، بیان کرد: انصافاً خبرگزاری حوزه قزوین فعالیت‌های بانوان در عرصه های جهادی را به خوبی انعکاس داده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha