شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست تبیین رزمایش «مواسات و همدلی» در استانداری کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه دیار کرمانشاه دارای مردمی نجیب و در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی پای کارند، بجاست که مسئولین نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشست تبیین رزمایش مواسات و همدلی که با حضور استاندار و تشکل های مردم نهاد، در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از برنامه های منسجم و هماهنگ دستگاه های دست اندرکار کنترل ویروس کرونا که شبانه روز به دنبال سلامت مردم هستند، تقدیر و تشکر فراوان دارم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استناد به حدیثی از فرمایشات پیامبر اکرم(ص) که می فرمایند «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم»، افزود: مدافعان جبهه سلامت که برای کنترل و ریشه کنی ویروس منحوس، سختی را برای خود و خانواده هایشان ترجیح داده اند، مصداق این حدیث شریف هستند.

آیت الله علما افزود: کمک مومنانه، سیره ائمه اطهار(ع) و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، لذا همه ما باید لبیک درخورتوجهی به فرمایشات ایشان داشته و همه مساجد، مومنین و هیئت امنای مساجد پای کار بیایند و با مدیریت ائمه جمعه و جماعات، رزمایش «مواسات و همدلی» را در استان استمرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تشکر از آگاهی و همدلی قاطبه مردم استان، تاکید کرد: بحمد الله مردم در قضیه کرونا خوب به میدان آمدند و  همکاری کردند، انتظار می رود در این موضوع هم همان احساس وظیفه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت های خوب سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در جهت خدمت به مردم استان استفاده شود و یقین داریم خداوند زحمات شما را به خوبی جبران خواهد کرد.

در ادامه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه طی سخنانی گفت: امروز لازم است که همه به کمک هم بیایند، خصوصاً باید به افرادی که بر اثر این بیماری شغل و حرفه خود را از دست داده اند، کمک ویژه شود.

وی افزود: مردم ما همواره در شرایط سخت به میدان آمده اند و وظیفه خود را انجام داده اند، بنابراین ما هم باید در ابتدا اصناف مختلف را که آسیب دیده اند را شناسایی و به آنان کمک شود.

مشکلات مردم برطرف شود

آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در دیدار با مهندس علیرضا کاکاوند مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: آنچه که در نظام اسلامی آنچه مهم است و ارزش وقت گزاری دارد، خدمت کردن به مردم می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: فلسفه حکومت، خدمتگزاری به مردم است، لذا بالاترین کار این است که به مردم خدمت کنیم.

آیت الله علما بیان کرد: با توجه به اینکه دیار کرمانشاه دارای مردمی نجیب و در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی پای کارند، بجاست که مسئولین نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

وی تاکید کرد:  همه شهرستان های استان باید از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار باشند و هر چه سریعتر مشکل فاضلاب شهرستان هرسین حل شود، زیرا مردم متدین آن شهرستان دِین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند.

 قبل از سخنان آیت الله علما، مهندس کاکاوند مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه، گزارشی از برنامه های جاری  این شرکت ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha