سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان وظیفه اصلی قرارگاه مواسات مؤمنانه را، انسجام‌ بخشی و ایجاد وحدت برشمرد و گفت: اتحاد مردم در اجرای کارها و فعالیت ها از موازی‌کاری ها جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی عصر چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه در مراسم افتتاحیه قرارگاه مواسات مؤمنانه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، مشکلاتی نیز همراه با آن به وجود آمد اما ورود بسیاری از مردم در کنار مسوولان، در مبارزه با این ویروس، اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی افزود: با حضور به موقع مردم، حاکمیت توانست در مسیر دستیابی به اهداف ستاد مقابله با کرونا، به خوبی حرکت کند تا جایی که می‌توان گفت، کادر درمانی و مردم با اقدامات جهادی خود حماسه‌ای بزرگ را آفریدند.

امام جمعه همدان با تقدیر از همه اقشاری که در مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد: در این بین، اقشاری هم هستند که کمتر دیده شده اند و همچون کارکنان شهرداری و غسالان در باغ بهشت کمتر از آنها یاد شده که باید به صورت ویژه از آنها تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد استان همدان، در حوزه مقابله با کرونا خوب بوده است، ابراز کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری که به کمک‌های مومنانه اشاره کردند، بسیاری از افراد و ارگان ها، با احساس تکلیف نسبت به این مضوع، وارد میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان قرارگاه مواسات مؤمنانه را یک اقدام مردمی دانست و گفت: حضور مردم در این قرارگاه، به معنای دغدغه مند بودن مردم و پایبند بودن آنها به ولایت است.

وی وظیفه اصلی قرارگاه مواسات مؤمنانه را، انسجام‌ بخشی و ایجاد وحدت برشمرد و مطرح کرد: اتحاد مردم در اجرای کارها و فعالیت ها از موازی‌کاری ها جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بیان داشت: نباید فراموش کنیم که وجود اختلافات، شناسایی مشکلات را با سختی همراه می کند، بنابراین از همه مردم می‌خواهیم که با این قرارگاه همکاری کنند و یاور آن باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha