جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک مومنانه به نیازمندان

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه کمک مؤمنانه ریشه در سیره اهل بیت(ع) دارد، گفت: اطعام‌ نیازمندان را از خاندان جود و کرم، خصوصا از کریم اهل بیت(ع) یاد بگیریم و در این ایام به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام محمدطه‌ مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نباید در این روزهای کرونایی از نیازمندان غفلت کنیم، اظهار داشت: حضور در رزمایش همدلی و مواسات با نیازمندان، لبیک به ندای امام مسلمین است.

امام جمعه اسلام آباد غرب ادامه داد: مردم ما تربیت یافته آئین انسا ن‌ساز اسلام و مکتب حیات‌بخش خاندان وحی بوده و با آموزه های دینی رشد و پرورش پیدا کرده اند که در بحران کرونا آن را به نمایش گذاشته اند.

وی تصریح کرد: در صورت مدیریت صحیح معیشت طبقات ضعیف جامعه و کسانی که در بحران کرونا آسیب شغلی دیده اند و مساعدت نهادهای حمایتی و انقلابی، به یاری خداوند معضلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام مهری اظهار کرد: پیام ارزشمند مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و اشاره به همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، چراغ راهی برای گسترش فرهنگ انفاق و فراموش نکردن مستمندان جامعه است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه کمک مؤمنانه ریشه در سیره اهل بیت(ع) دارد، ادامه داد: اطعام دادن به نیازمندان را از خاندان جود و کرم، خصوصا از کریم اهل بیت(ع) یاد بگیریم و در این ایام به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: گرچه مؤمنین جویا شدن از حال و احوال و وضعیت معیشتی مستضعفان را همیشه بر خود لازم می دانند، اما آبرومندانی که کاسبی آنها به علت شیوع کرونا تعطیل شده را بیشتر مدنظر داشته باشند.

وی در پایان گفت: بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت نظام اسلامی را با تدابیر حکیمانه امامین انقلاب در تمامی بحرانها و شدائد و با حضور همیشه در صحنه مردم مؤمن و انقلابی، پشت سر گذاشتیم و از عرصه کمک مؤمنانه به هموطنان نیازمند نیز مثل گذشته، به سلامت عبور خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha