سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مواسات کمک مومنانه

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا مهدی ادرکنی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح امروز در جلسه رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان بوشهر، اظهار داشت: سپاه شهرستان بوشهر رزمایش کمک مؤمنانه را با رمز یا مهدی ادرکنی و با حضور نماینده ولی فقیه در این استان آغاز کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه توزیع بسته های معیشتی توسط گروه های مشخص‌شده صورت می گیرد، ادامه داد: فرماندهان پایگاه های مقاومت، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره)، امام جماعت مساجد محلات، نماینده هیأت های امنای مساجد محلات و مسئول خیریه های محلات مسئول توزیع بسته های آماده شده هستند.

وی با بیان اینکه محل توزیع این بسته ها مساجد است، افزود: بسته ها طبق لیست های مشخص شده و بین خانوارهایی که در قضیه ویروس کرونا قادر به فعالیت اقتصادی نبوده و دچار آسیب شده اند توزیع می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته ها بین خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مؤسسه های خیریه، کسبه و خانواده های آسیب دیده هستند توزیع می شود، خاطرنشان کرد: از امروز مردم می توانند از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۶۸۷۰ که بنام سپاه شهرستان بوشهر است کمک های نقدی خود را  به هموطنان نیازمند پرداخت کنند.

شهابی با تأکید بر اینکه سپاه در همه امور نظام و کشور و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری همیشه پیشقدم بوده و هست، یادآور شد: سپاه سعی دارد تا این رزمایش بزرگ که آغاز بسیار خوبی داشته است به بهترین شکل به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور را می توان با تلاش و همدلی همگان در داخل به شایستگی هموار کنیم، گفت: منویات رهبر انقلاب در این برهه حساس راهگشای تمامی مشکلات جامعه بوده و بر همین اساس لازم است تا تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری بکار گیریم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha