شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: بی شک طی روزهای آینده بار دیگر ایثار و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران را در رزمایش سراسری مواسات و همدلی مؤمنانه نظاره گر خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری این رزمایش حجت را بر همه ما تمام کرده و لذا هر کسی به سهم خود باید در این حرکت بزرگ خداپسندانه و خیرخواهانه نقش آفرینی داشته باشد.

وی افزود: به لطف الهی مردم ما بارها نشان داده اند که دارای روحیه ایثار و از خودگذشتگی هستند، کما این که در بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل و دیگر قضایا، این واقعیت مسلم را به اثبات رسانده اند و قطعاً در روزهای آتی تا ماه مبارک رمضان و حتی در طول این ماه عزیز نیز، در احسان و نیکوکاری به ویژه در رابطه با محرومان و نیازمندان و اقشار مستضعف جامعه، کوتاهی نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در طول دو ماه اخیر نیز مردم ما به ویژه جهادگران و نیز کادر پزشکی و درمان حقیقتاً در مبارزه با ویروس نحس کرونا سنگ تمام گذاشته و تابلوهای درخشانی از خدمت و کمک به بیماران و همچنین رسیدگی به خانواده های محروم را خلق کرده اند که مایه افتخار کشور ما در قیاس با بسیاری از کشورهای دیگر دنیاست.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha