جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هاشمی امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی با اشاره به دستورات رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر تشکیل ستاد همدلی و مواسات در شهرستان ها، گفت: هر کاری که در کشور با نظارت مستقیم رهبری انجام شده است، با موفقیت همراه بوده و ان شاءالله این رزمایش نیز با همت مجاهدان همیشه در صحنه به سرانجام خوش خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش همدلی و مواسات جهت کمک به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان، اولین جلسه ستاد همدلی و مواسات با محوریت قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه عالیشهر صبح امروز و با حضور امام جمعه این شهر، گروه‌های جهادی، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی شهر عالیشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در ابتدای جلسه با اشاره به دستورات رهبر معظم انقلاب و نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر تشکیل ستاد همدلی و مواسات در شهرستان ها، گفت: هر کاری که در کشور با نظارت مستقیم رهبری انجام شده است با موفقیت همراه بوده و ان شاءالله این رزمایش نیز با همت مجاهدان همیشه در صحنه به سرانجام خوش خواهد رسید.

امام جمعه شهر عالیشهر افزود: در این ایام که ویروس کرونا زندگی بسیاری از مردم را مختل کرده است، باید یکدل و هم صدا برای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و اصنافی که درآمدشان روزانه است و کمبود پیدا کرده اند متحد شویم و کار جهادی کنیم.

در این جلسه مقرر شد، کمیته هایی برای شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا جذب مالی از خیّرین، فرهنگی و تبلیغات و  توزیع عادلانه کمک های نقدی و غیرنقدی با رعایت حفظ کرامت و عزت نیازمندان تشکیل شده و با بسیج عمومی و همدلی مجاهدانه نسبت به خدمت رسانی به فقرا همت گمارند.

همچنین در این جلسه، امام جمعه عالیشهر مبلغ یک میلیون تومان را به حساب ستاد همدلی و مواسات شهر عالیشهر واریز کرد که در پی این اقدام ارزشمند حضار در جلسه نیز هر کدام مبلغی به این امر خیر اختصاص دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha