سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حضور ارتش در میدان خدمت رسانی تاکیدی بر مردمی بودن این ارگان است، گفت: یک روز ارتش در دفاع مقدس برای امنیت مردم به صحنه آمد و یک روز همانند شرایط فعلی برای سلامتی مردم به صحنه آمده است، بنابراین باید گفت ارتش در تمام صحنه‌ها برای مردم به میدان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز به مناسبت ۲۹ فروردین، در دیدار با فرماندهان ارتش در استان همدان، با اشاره به حضور ارتش و دیگر نیروهای مسلح در عرصه خدمت رسانی به مردم، ابراز داشت: امروز باید از ارتشیان و همه نیروهای مسلح به دلیل حضور جهادی و پرقدرت خود در جریانات گذشته تقدیر ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور ارتش در میدان خدمت رسانی تاکیدی بر مردمی بودن این ارگان است، اظهار داشت: یک روز ارتش در دفاع مقدس برای امنیت مردم به صحنه آمد و یک روز همانند شرایط فعلی برای سلامتی مردم به صحنه آمده است، بنابراین باید گفت ارتش در تمام صحنه‌ها برای مردم به میدان است.

امام جمعه همدان با تبریک روز ارتش به برگزاری رژه سلامت اشاره کرد و گفت: رژه ارتش در سال‌های گذشته به جهت ایجاد امنیت در کشور برگزار می‌شد، اما رژه امسال در همان راستای مردمی بودن ارتش، برای سلامت مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: هر جا که منافع مردم باشد، نیروهای مسلح در آن جا برای خدمت رسانی حضور دارند، همانند ضدعفونی معابر و گذرگاه‌ها، استفاده از تجهیزات سازمانی برای از بین بردن کرونا و احداث بیمارستان‌ صحرایی، که در تمامی این موارد شاهد حضور پر رنگ و مقتدرانه نیروهای مسلح بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی، عنوان کرد: اینکه ارتش پس از شیوع این ویروس منحوس کارگاه‌های تولیدی لباس، که در آن لباس نظامی تولید می‌شد را تبدیل به کارگاهی برای تولید تجهیزات پزشکی کرد، اقدامی قابل تقدیر و بسیار با ارزش است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما از توان بالایی برخوردار هستند، گفت: گاهی اوقات در فضای رسانه‌، کارهای کوچک کشورهای دیگر بسیار برجسته می‌شود، در حالی که نیروهای مسلح ما اقدامات و خدمات به مراتب مهم‌تر و بزرگتری را انجام می‌دهند که باید در رسانه‌ها به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر شاهد شکل گیری ارتش حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

وی گفت: قطعا اقتدار و قدرت نظامی نیروهای مسلح، مایه مباهات همه مسئولان و مردم کشور است.

 امام جمعه همدان در پایان به لزوم حضور نیروهای مسلح در رزمایش همدلی و مواسات اشاره و عنوان کرد: قطعا نیروهای مسلح ما برنامه ویژه و مدونی برای حضور در این رزمایش دارند، که باید با قدرت وارد آن شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha