پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام بیژن سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش با بیان اینکه رژه ارتش با تجهیزات پزشکی در ۲۹ فروردین علیه کرونا، دنیا را غافلگیر کرد، گفت: قدرت نمایی ارتش جمهموری اسلامی در به نمایش گذاشتن تجهیزات پزشکی به جای سلاح، رسانه های بیگانه را به اعتراف وا داشت.

حجت الاسلام بیژن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک یوم الله ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بدخواهانی که به دنبال انحلال ارتش بودند، هرگز فکر نمی کردند که با تدابیر حکیمانه امام راحل، شاهد یک نیروی نظامی مقتدر و حزب اللهی باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در ادامه افزود: درخشش ارتش قهرمان که در تمامی صحنه های حساس نظام اسلامی از جمله دفاع مقدس، سازندگی، دفاع از حریم و حرم، حوادث غیرمترقبه در سراسر نقاط کشور در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضدعفونی گسترده معابر و مکان های عمومی خطرناک، ساخت تجهیزات ویژه مقابله با ویروس کرونا، تبدیل خط تولید لباس های نظامی به خط تولید ماسک و گان حفاظتی، احداث بیمارستانهای بزرگ صحرایی برای بیماران کرونایی، استقرار پست های پایش و کنترل بیمار در نقاط مختلف شهرهای بزرگ از جمله فعالیت‌های ذوالفقار ولایت است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: حضور سبز ارتش قهرمان در کنار رزمندگان مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس منحوس، همچون دوران درخشان دفاع مقدس جاودانه خواهد ماند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: ارتش انقلابی با الگو قرار دادن بیانات و دستوالعمل‌های راهگشای امامین انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح، فکر تجاوز را از دشمنان ایران اسلامی گرفته اند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش با بیان اینکه رژه ارتش با تجهیزات پزشکی در ۲۹ فروردین علیه کرونا، دنیا را غافلگیر کرد، ادامه داد: قدرت نمایی ارتش جمهموری اسلامی در به نمایش گذاشتن تجهیزات پزشکی به جای سلاح، رسانه های بیگانه را به اعتراف وا داشت.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، به جای اجرای رژه نیروهای مسلح طبق روال گذشته، امسال رژه خدمت در سراسر یگان‌های ارتش را برای حفظ سلامت هموطنان با شعار «مدافعان وطن و یاوران سلامت» به اجرا گذاشتیم.

وی در پایان تأکید کرد: فرزندان ارتشی این آب و خاک ضمن هوشیاری و آمادگی دفاعی از مرزهای سه گانه، در سنگر سلامت هم در کنار مردم از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، حضور داشته و مشغول فعالیت بوده و تا برگشت امنیت روانی و بهداشتی کامل به جامعه، همچنان ایستاده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha