پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / رمراسم رژه خدمت به مناسبت روز ارتش

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه آرمان، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور را از مصادیق بارز نیروهای مسلح دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت الله اعرافی امام جمعه قم و مدیر حوزه های علمیه و دکتر سرمست استاندار قم ضمن ادای احترام به شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت نمودند.

آیت الله اعرافی در سخنانی ضمن تبریک این روز به امیران ،سرداران ، فرماندهان و سربازان ارتش ، یادوخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت : به فضل الهی در عصر وزمان ما دروازه های جهاد درراه خدا گشوده شده و تمامی نیروهای مسلح جز پیشگامان مجاهدت در راه خدا هستند که این موهبت الهی را به تمامی شما تبریک می گویم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به ویژگی های والای نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : آرمان ، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور را از مصادیق بارز نیروهای مسلح دانست.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اقدامات و تعامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا افزود: از حضور بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین ارتش در استان و همراهی ویژه با مدیریت استان قم  تشکر می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار ها و تحریم های بین المللی علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران در سطوح بین المللی مرهون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha