جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امین پور

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی امام جمعه آران و بیدگل به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است:

بیست و نهم فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های فرزندان برومند ملت قهرمان در نهادی است که از نخستین روزهای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی و هوایی  کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده است.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا(ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

ارتش مکتبی و مردمی نشأت گرفته از مکتب انسان ساز و حیاتی اسلام در طول چهار دهه انقلاب با تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس -پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل زده و زلزله زده و همچنین مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا با تلاش های مجاهدانه در رفع و التیام بخشی از الام جامعه و مردم در رزمایش های متعدد جهادی، موجبات دلگرمی و آرامش،  امنیت و کمک به سلامت عمومی و صلابت ملی را به منصه ظهور رسانده است.

بدون تردید ارتشی که بر اساس دینداری، اخلاق مداری و کارآیی و دفاع از مرز و بوم مملکت ایران اسلامی تشکیل شده و ملت را سرمایه اصلی خود می داند، قادر است در تمامی عرصه های مدیریتی، سازندگی و دفاعی مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حامی مستضعفین عالم باشد.

۲۹ فروردین روز ارتش، فرصتی مغتنم در تجلیل ازرشادت‌ها و پایمردی‌های نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران است که تنها در سال‌های جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۴۵ هزار شهید، دشمنان این مرز و بوم را در دستیابی به اهداف شوم خویش ناکام گذاشتند

اینجانب این روز بزرگ  را به تمام ارتشیان قهرمان بویژه گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی دارالشهدای آران و بیدگل اعم از سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی ناپذیر و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران  تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق در مأموریت های محوله از سوی فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha