چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 896337
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
ادای احترام

حوزه/ فرماندهان یگان‌های ارتش در قم به مناسبت روز ارتش، با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به مزار مطهر شهدای والامقام ادای احترام کردند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه جمعی از فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش مستقر در استان قم،  به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم حضور یافتند و طی مراسمی با آرمان‌های شهدای عزیز تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا، با حضور حداقل نفرات و با شرکت ادوات نظامی مخصوص ضدعفونی برگزار شد، امیر نجفی فرمانده تیپ ۲۳ نیروهای مخصوص، یاد و خاطره شهدای گرانقدر بخصوص ۶۰۰ شهید ارتش در استان قم را گرامی داشت و حضور ارتش در تمامی عرصه‌های دفاع از وطن در برابر دشمنان اسلام و دفاع از عرصه سلامت هم میهنان را افتخار بزرگی برای این نیرو دانست.

در مراسم فوق، رئیس بنیاد شهید وامور ایثاگران منطقه یک قم، سرهنگ شمسعلی اسدی ارشد آجا در استان قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش، احمد حاجی زاده مسئول کنگره شهدای استان قم و  مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش در قم نیز حضور داشتند.

در پایان، شرکت کنندگان با اهداء شاخه‌های گل، به مزار شهدا ادای احترام کردند، سپس محوطه پیرامونی مزار مطهر شهیدان به وسیله خودروهای مخصوص ارتش، ضدعفونی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha