جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس و حوادث سال های اخیر کشور ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف اول همراه و یاور ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده  ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان که به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برکات ارزشمند انقلاب وجود ارتش و تصمیم درست امام راحل که در ارتش توانایی دید و ارتش را برای همیشه ماندگار شد بود.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهید قرنی و دیگر شهدای برجسته ارتش چه در دوران انقلاب و چه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نقش موثر و اساسی در پیروزی های به دست آمده داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امروز ملت ایران می بینند ارتش در تمام زمینه ها چه نقشی کلیدی دارد، ادامه داد: در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس و حوادث سال های اخیر کشور ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف اول همراه و یاور ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسسنی شاهرودی یادآور شد: ارتش ایران با تمام ارتش های دنیا تفاوت اساسی دارد و آن این است که ارتش ایران شعارش ارتش برای ملت و ملت برای ارتش است.

وی بیان کرد: این ارتش در تمام جنبه های مختلف با حفظ وظایف اصلی خود محافظت از مرزها در بلاهای طبیعی و حتی در مبارزه با داعش در سوریه حماسه آفریده و خیلی جدی و ارزشمند فعالیت می کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز شما ببینید ارتش آمریکا و دیگر کشورها در این شرایط بیماری در کجای ملت خود قرار دارند و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدت خیلی کمی با تجهیز بیمارستان و نقاهتگاه ها و تولید ماسک در کنار مردم ایستاده است که اینها نتیجه ولایت مداری و آثار دینداری و برکات اسلام ناب محمدی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha