پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بابیان این‌که ارتش دیده‌بان بیدار و چابکی برای کشور است، گفت: روز ارتش سمبل وفاداری نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به 29 فروردین‌ماه و روز ارتش اظهار داشت: در ابتدا روز ارتش را به ملت ایران و خصوصاً ارتش قهرمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: حقیقت امر این است که نیروهای مسلح در هر کشوری نقش مهمی در ایجاد امنیت و دفاع از مرزهای آن کشور دارند و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به‌خوبی به این وظیفه‌ای خود در طی این سال‌ها عمل کرده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روزی که به انقلاب پیوست و با امام خمینی بیعت کردند و شعار زیبای ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش در فضای کشور طنین‌انداز شد تا به امروز که 41 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، همواره در همه صحنه‌های سخت و دشوار کشور حضور جدی و خستگی‌ناپذیری داشته است.

وی تأکید کرد: ارتش، سپاه و بسیج 8 سال دفاع مقدس را اداره کردند و امروز نیز نیروهای ارتش در بخش‌های مختلف هوایی، دریایی و نیروی زمینی حضور جدی دارند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ابراز داشت: امروز ارتش در دفاع از منافع این سرزمین در دریاها حضور جدی دارد و علاوه بر این در حراست از مرزهای جغرافیای کشور نیز فعال هستند و حقیقتاً باید از تلاش‌های همه ارتشیان و فرمانده محترم آن، امیر سرلشکر موسوی تقدیر و تشکر کرد.

وی بابیان این‌که روز ارتش سمبل وفاداری نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی و ملت ایران است، تصریح کرد: ارتش ما از روزی که انقلاب پیروز شده پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده که بخشی از این دستاوردها در دنیا نظیر ندارد.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: ارتش ما امروز با همه تهدیدها و تحریم‌ها در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده و درواقع باید گفت ارتش هم حافظ امنیت بوده و در بُعد خودکفایی از جهات مختلف توانسته گام‌های بلندی را بردارد.

وی خاطرنشان کرد: باید گفت امروز ارتش دیده‌بان بیدار و چابکی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha