شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه صفاشهر

حوزه/ امام جمعه صفاشهر به برنامه های جدید قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان صفاشهر اشاره کرد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر این قرارگاه در نظر دارد تا ۶ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی را میان نیازمندان توزیع کند.

حجت الاسلام عادل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان صفاشهر، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است، اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه با شعار «لبیک یا امام» در راستای زمینه سازی  برای انجام رزمایش بزرگ مواسات و کمک مؤمنانه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان خرمبید با حضور جوانان انقلابی، قشرهای مختلف مردم، گروه‌های آتش به اختیار و مجموعه‌های خیریه تشکیل شده است، اضافه کرد: قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت مسجد به عنوان سنگر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر مأموریت کمک مؤمنانه را دنبال خواهد کرد.

امام جمعه صفاشهر به اهداف تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تلاش مؤمنان برای شبیه شدن جامعه به یک جامعه مهدوی، نشان دادن وحدت و همدلی مؤمنانه، تبدیل تهدید به فرصت و تمسک به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) در سختی ها و مشکلات و همچنین نشان دادن قدرت ملت عزیز ایران در مدیریت بحران به دنیا از اهداف مهم این حرکت بزرگ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، مساجد، هیئات مذهبی و حوزه های علمیه در این طرح حضور دارند و از همه ظرفیت‌های دولتی، سازمانی و غیرسازمانی در تحقق مطالبه مهم مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام حاجی پور خدمات صورت گرفته برای اقشار آسیب پذیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: قربانی کردن ۵۲ رأس گوسفند، توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی، هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد ریال و همچنین توزیع یک هزار بسته فرهنگی از جمله فعالیت هایی بوده است که از ابتدای بحران تاکنون صورت گرفته است.

وی در پایان به برنامه های جدید قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان صفاشهر اشاره و تاکید کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر این قرارگاه در نظر دارد تا ۲ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار بسته بهداشتی و همچنین ۲ هزار بسته فرهنگی را میان نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha