شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: تحقق جامعه مهدوی نیاز به تحقق تفکر و همت جهادی و تشکیلاتی دارد.

خانم زهرا ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: وقتی مردم یک جامعه همه توان و تلاش خود را صرف خدمت به هم‌نوع خود می‌کنند، خداوند نیز قلوب آن‌ها را نسبت به هم نزدیک‌تر کرده و این اجتماع قلوب، زمینه‌ساز ظهور می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم در کنار فعالیت‌های عظیم و مثال‌زدنی خود برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، نیازمندان جامعه را نیز از یاد نبرده و مشارکت زیبایی در تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی داشتند و این عدالت و قسط اجتماعی همان چیزی است که جامعه مهدوی به آن نیاز دارد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل تصریح کرد: مدارس علمیه خواهران نیز با برنامه‌های خدمات‌رسانی، فرهنگی و رسانه‌ای از شروع شیوع ویروس کرونا در مناسبت‌های مختلف به‌ خصوص در برنامه‌های ماه رجب و اعیاد شعبانیه حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی تأکید کرد: برگزاری جشن مجازی، شرکت در پویش استغاثه جهانی طلب منجی، راه‌اندازی پویش انجام کار خیر به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) در روز نیمه شعبان و به اشتراک گذاشتن آن، پخت کیک و آش نذری و توزیع آن، ادامه روند تهیه روزانه ماسک در منازل و همکاری با مراکز تولید ماسک، همکاری با مؤسسه‌های خیریه برای تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی بین نیازمندان از جمله برنامه‌های این مدرسه در ماه شعبان است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و سیکلی بودن طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل، اقدامات جهادی و تلاش‌های خیلی خوبی توسط اساتید، کادر و خواهران طلبه و غیربومی در جهت خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha