جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم

حوزه/ مکتب انسان‌ساز انتظار ،جامعه شیعه و منتظران منجی عالم بشریت را جامعه ای پویا امیدوار ، پرتلاش و استوار در مقابل زیاده‌خواهی اختاپوستان زمان و زورمداران روزگار ساخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین
مژده ای اهل ولا صاحب دوران آمد
پادشاه دل ما در دل شعبان آمد
قحطی عشق میان همه دنیا شده بود
ناگهان یوسف ما از سوی زندان آمد
میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت بقیه الله الاعظم حجت بن الحسن العسکری مهدی آل محمد صلی الله علیه و آله بر همه محبین و منتظران آن حضرت به ویژه جمعیت هلال احمر ،امدادگران داوطلبان جوانان خیرین و مدیران و همه همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر قم تبریک می گویم.
مکتب انسان‌ساز انتظار ،جامعه شیعه و منتظران منجی عالم بشریت را جامعه ای پویا امیدوار ، پرتلاش و استوار در مقابل زیاده‌خواهی اختاپوستان زمان و زورمداران روزگار ساخته است.
انتظار آمادگی برای پذیرش و برپایی حکومت عدل گستر جهانی است(یملأ الارض قسطا وعدلاکماملئت ظلما وجورا).
پذیرش عدل جهانی نیاز به خودسازی و آمادگی روحی و جسمی دارد. لذا بر هر فرد منتظر لازم است با شناخت وظیفه و انجام تکالیف زمینه این حضور را فراهم کند. نیمه شعبان روز با برکت تجلی نور الهی و میلاد بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف روز تجدید عهدبا ولی خود امام زمان علیه السلام است .جای تقدیر دارد که جمعیت هلال احمرقم همواره در تلاش برای ساختن جامعه ی مهدوی که در آن مومنین در حالت آرامش و عزت و کرامت و امنیت روحی و جسمی می باشند از هرگونه سعی و تلاش کوتاهی نکرده اند و ازدورترین مناطق تا نزدیک‌ترین، برای رفع مشکلات و دفع آلام و مصیبت ها از جامعه اسلامی وهموطنان عزیز به پا خواسته اند.ازخداوندمتعال خواهانیم به یمن برکت مولودنیمه شعبان این بلیه (کرونا) ازجامعه دفع وشادی و آرامش به جامعه بشری وقلوب مؤمنین بازگردد . و با شناخت هرچه بهتر وظیفه و انجام تکالیف، بسترساز حکومت عدل جهانی مهدوی باشیم (اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بهاالاسلام واهله وتذل بها النفاق و اهله)

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha