چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضوانی

حوزه/ امام جمعه بویین زهرا خدمت به مردم را بالاترین ارزش دینی دانست و گفت: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و باارزشمندترین کارها نزد خدای متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار مهندس روح الله عباسپور، نماینده منتخب بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، گفت: شما در دوره های قبل هم این مسئولیت خطیر و حساس را داشته اید و تجربیات خوبی از گذشته با خود دارید و با توجه به تجربیات گذشته خوب است برای  رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم بیش از پیش گام بردارید.

امام جمعه بویین زهرا افزود: آنچه که امروز مهمترین خواسته مردم از مسئولان و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی است، این است که مشکلات معیشتی خانوارها را که این روزها به سبب شیوع بیماری کرونا با آن رو به رو شدند، برطرف کنند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: با توجه به سیره انبیا(ص) و ائمه معصومین(ع) در می‌یابیم که ایشان در تمام عمر خویش به دنبال عبادت خدای متعال و خدمت به خلق بوده اند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و باارزشمندترین کارها نزد خدای متعال است.

امام جمعه بویین زهرا خدمت به مردم را بالاترین ارزش دینی دانست و بیان کرد: خدمت رسانی به محرومان به عنوان یکی از پرفضیلت‌ترین کارها در دین اسلام است و این توفیقی است که از جانب خدای متعال نصیب شما شده و شکرانه این نعمت این است که در جهت حل مشکلات محرومان و مستضعفان قدم‌های مؤثر بردارید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha