پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به همراه جمعی از معاونان و مدیران مدارس حوزه علمیه از بخش های مختلف شرکت تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ضمن بازدید از شرکت تولیدی الکل و موادغذایی بیدستان، گفت: باید به کارگران زحمتکش، دلسوز و فعال این مجموعه که تمام تلاش خودشان را برای تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی گذاشته اند، خدا قوت گفت و از این عزیزان تقدیر کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: به محض شیوع ویروس کرونا مجموعه مدیریتی و عوامل دلسوز شرکت بیدستان تمام خطوط تولیدی قبلی خود را تعطیل و برای مقابله با این ویروس، خطوط تولیدی شرکت را متمرکز به تولید مواد ضدعفونی و گندزدایی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا ضمن قدردانی از مهندس ترابی، مدیرعامل شرکت بیدستان خاطرنشان کرد: مدیریت این مجموعه به صورت شبانه روزی در تلاش است که مواد ضدعفونی مرغوب تر و مطلوب تر به دست شهروندان برسد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: شرکت بیدستان همکاری خوبی با مجموعه قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در زمینه تهیه مواد ضدعفونی و بهداشتی برای توزیع بین مردم داشته است.

وی افزود: شرکت بیدستان با فعالیت سه شیفت، اقدام به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور می‌کند و در مبارزه با کرونا مایه عزت و آبروی شهر، بلکه کل کشور است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha