جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جلسه قرارگاه مواسات مؤمنانه تاکستان بر ضرورت کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در جلسه قرارگاه مواسات مؤمنانه در سالن جلسات فرمانداری تاکستان ضمن قدردانی از همه گروه‌های جهادی در مقابله با بیماری کرونا، گفت: به محض گسترش بیماری کرونا در کشور، مردم به صورت داوطلبانه به میدان آمده و با همکاری با مسئولان تمام تلاش خود را جهت شکست حلقه کرونا به کار برده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از تلاش‌های تأثیرگذار و مخلصانه کادر درمانی و پزشکان و پرستاران، عنوان کرد: در خط مقدم این بیماری پزشکان و کادر درمانی بیمارستانها نیز خدمات قابل ملاحظه ای به شهروندان و مردم داشتند که جای تقدیر است.

امام جمعه تاکستان با اشاره به مواسات مؤمنانه که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح گردیده، بیان کرد: رزمایش مواسات مؤمنانه، در حقیقت پویش مردمی برای به میدان آوردن آحاد جامعه برای کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان است.

وی با اشاره به ضرورت کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه، به راه‌اندازی یک رزمایش گسترده برای همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان و فقرا و محرومان جامعه در شرایط اقتصادی امروز باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha