جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مواسات کمک مومنانه

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه تاکستان گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت بسیجیان، خیرین، طلاب و روحانیت برای همکاری با قرارگاه مواسات مؤمنانه حماسه دیگری را در تاکستان رقم خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه تاکستان صبح امروز در جلسه قرارگاه مواسات مؤمنانه با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در سالن جلسات فرمانداری تاکستان، گفت: از تمامی نهادهای مردمی تاکستان، به ویژه بسیجیان و طلاب شهر تقدیر می کنم و از همه دعوت می کنم تا در این کمک مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری گامی مهم برداشته تا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

وی افزود: در راستای عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد رزمایش کمک مؤمنانه در تاکستان برگزار می شود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: سپاه تاکستان با همکاری و مشارکت مردم و گروه های جهادی و معتمدین، رزمایش مؤمنانه را از نیمه شعبان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه تاکستان بیان کرد: کمک های مردمی در رزمایش سراسری کمک مؤمنانه به صورت نقدی و کالاهای ضروری مردم خواهد بود که به افراد نیازمند همان محله اهدا خواهد شد و به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی پیش آمده که با آن مواجه هستیم بیشترین فشار اقتصادی بر روی قشر ضعیف و نیازمند جامعه است و همه باید تلاش نماییم که از شدت این فشارها بر مستضعفان جامعه کاسته شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha