پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی اکبری

حوزه/ مسئول گروه جهادی ناحیه شهری مهرگان گفت: تا زمان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، طلاب، روحانیون و گروهای بسیج در میدان مبارزه حضور دارند.

حجت الاسلام سید مجتبی علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: گروه جهادی ناحیه شهری مهرگان از زمان شیوع کرونا با یک برنامه ریزی دقیق و منظم در راستای مبارزه با این ویروس منحوس، خدمات قابل توجهی به شهروندان داشته اند.

وی افزود: هر یک از گروه‌های جهادی در خدمت رسانی فعالیت های مخصوص به خود را دارند و ممکن است عملشان با سایر گروه های جهادی متفاوت باشد ولی هدف همه یکی است.

مسئول گروه جهادی ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا کشورهای مختلف را درگیر کرده است ولی کشورهای سلطه گر درصدد تخریب جمهوری اسلامی هستند اما ملت بصیر ایران اسلامی در مقابل همه این هجمه های ناجوانمردانه ایستاده است.

وی ادامه داد: کشور ما در مهار بحران های مختلف از جنگ گرفته تا سیل و زلزله موفق عمل کرده اند؛ به فضل الهی امروز با مشارکت فعال مردمی در مهار تهدید کرونا نیز موفق خواهد بود.

حجت الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: برخی از طلاب و روحانیون به صورت داوطلبانه کار ضدعفونی اتومبیل شهروندان و خیابان‌ها و همچنین توزیع اقلام بهداشتی را بر عهده دارند که جای خداقوت دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha