پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی قزوین

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در دیدار با جمعی از طلاب جهادی گفت: در مهار کرونا نقش طلاب جهادی ویژه و برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در دیدار با جمعی از طلاب جهادی که در عرصه مقابله با مهار کرونا فعالیت می کنند، گفت: در مهار کرونا همه اقشار و گروه های جامعه تلاش می کنند که در این میان نقش طلاب و روحانیون حوزه های علمیه ویژه و برجسته است.

وی افزود: طلاب در امور ستادی و خدماتی با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک حال کادر درمانی هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: جمعی از طلاب و روحانیون نیز با حضور در آرامستان ها بدون هیچ گونه چشمداشت و با خلوص نیت به امور تغسیل و تدفین جانباختگان ویروس کرونا می پردازند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: آنچه مورد اهمیت است خدمات طلاب و روحانیون برای مقابله با ویروس کرونا در عین گمنامی است که نشانگر خلوص نیت و انجام کارها به قصد جلب رضایت پروردگار است.

حبیبی با اشاره به فعالیت های طلاب و روحانیون در گندزدایی معابر و همچنین فعالیت در اجرای طرح و رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه به ویژه در نقاط محروم و روستاها، گفت: پاداش این اقدامات نیک در نزد پروردگار بدون شک محفوظ است.

وی افزود: امیدواریم با کمک آحاد جامعه و اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون بتوانیم هر چه زودتر بر ویروس منحوس کرونا فائق آییم و بر آن پیروز شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha