یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فاطمیان

حوزه/ امام جمعه اقبالیه در دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت: حمایت های کمیته امداد موجب اطمینان خاطر خانواده های محروم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در دیدار مهندس مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد قزوین، گفت: کمیته امداد در ترویج فرهنگ احسان و انفاق پیشگام بوده و با توانمندسازی خانواده های آسیب پذیر تلخی‌های زندگی هزاران خانواده دردمند را برطرف کرده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت های کمیته امداد موجب اطمینان خاطر خانواده های محروم شده است، افزود: اگر این نهاد ارزشمند در عرصه کارآفرینی برای مددجویان با شتاب بیشتر عمل کند تحول مهمی در خودکفایی و رفع نیازهای محرومان صورت خواهد گرفت.

امام جمعه اقبالیه تصریح کرد: رسالت اصلی همه ما این است که نسبت به نیاز و گرفتاری دیگران بی تفاوت نباشیم. گره گشایی از کار محرومان و نیازمندان توصیه ائمه معصومین(ع) است و موجب رضایت خداوند متعال می شود، البته در گره گشایی از نیازمندان باید کرامت مدجویان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر مشارکت جدی همه ارگان ها در فعالیت های قرارگاه مواسات مؤمنانه، بیان کرد: آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا اولویت نخست این طرح هستند و کمک رسانی به مشاغل آسیب دیده و نیازمندانی که هیچ منبع درآمدی ندارند نیز در این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha