شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 896722
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
رمضانی

حوزه/ مدیر کانون های مساجد استان قزوین گفت: در این روزهای سخت باید به اندازه وسعمان در شادی نیازمندان شریک باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی صبح امروز در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا هستیم، خدای متعال بندگان را در این ماه مورد رحمت خود قرار می دهد.

مدیر کانون های مساجد استان قزوین افزود: همان طور که خدای متعال در ماه مبارک رمضان با مهمانان خود با کرامت و رحمت رفتار می کند، دوست دارد که بندگان او نیز با یکدیگر با کرامت و مهربانی رفتار کنند.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات مؤمنانه در استان قزوین بیان کرد: این قرارگاه با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و با دبیری ستاد نماز جمعه در مکان مسجدالنبی در حال خدمت است و  کانون های مساجد استان باید در این مسیر ارزشمند همکاری لازم را با قرارگاه داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که ارزش های انسانی و معنوی در آن پررنگ است و یکی از ارزش هایی که همیشه در جامعه ایرانی پاس داشته شد نوع دوستی و نیکوکاری در مسائل مختلف است.

مدیر کانون های مساجد استان قزوین تصریح کرد: در دستگیری و کمک به نیازمندان نباید عزت نفس و کرامت انسانی آنها زیر سوال برود و کمک به همنوع باید بدون منّت و فقط برای رضای خدا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha