پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجیدی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: وقف ظرفیت بالایی است که به واسطه آن می شود بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد ولی لازم است در زمینه وقف فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در جلسه مدیران و معاونان مدارس علمیه قزوین، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدای متعال دعا کنیم که هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود ...

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: از اولین روزهای شیوع این بیماری تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان به صورت مداوم ضدعفونی می شدند.

وی بیان کرد: در ایام پایانی سال بسته های غذایی در بین محرومان توسط اوقاف توزیع شد که بخشی از این بسته ها به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح هم سفر برای پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع آن در میان نیازمندان آماده هستیم یکی از مراکز پخت خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهیم تا در انجام این کار خیر در کنار امدادگران باشیم.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: وقف ظرفیت بالایی است که به واسطه آن می شود بسیاری از مشکلات را حل کرد ولی لازم است در زمینه وقف فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: اگر حق و حقوق موقوفات به خوبی پرداخت شود از محل درآمد اوقاف خدمات مختلفی در جامعه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha